You make me happy

Hej hej hallå vänner! Idag mår jag toppen! Vaknade och sprang ner, SOLEN SKEN.. jag bad baby hämta mig bikini och sen ringde jag Frida! Låg ute och stekte i kanske femton minuter, Frida kom och garbbarna höll på i trädgården.. och solen försvann mellanåt! ;) Vi har spelat några rundor Skip-bo där JAG (skräll?) vann samtliga! Ganska stolt, sen har jag även varit och tränat på gymet med Frida! Vi tränade på 24 Seven, annars brukar jag hålla till på Colosseum! Provade något nytt, om jag ska vara ärlig.. så gillar jag Colle mer än 24.. sorry! ;) Har duschat och är nu påklädd, ska snart bege mig och jobba i någon timme. SKÖNT! Är sugen på lite kaffe, men jag har ingen ork till att gå ner och koka, ska be Baby koka till mig sen! Vuxenpoäng till mig.

Imorgon kommer jag ha träningsvärk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0