Vilken härlig dag!

Nu har jag precis gått en lååååång runda med Frida, det är riktigt skönt att gå ut och gå på morgonkvisten! Man känner att man har en enorm energi efter, ska faktiskt fortsätta så :) Igår gick jag även från Södan till Joon, tillsammans med Frida... Mina ben känns idag, men vad gör det? ;) Ska nu göra lite frukost/lunch och sen gå till körskolan (orkar inte!) men jag mååååste! Har förresten lagt in bilderna från böllopet på datorn, så lägger väl in dom någon gång när jag har tid... Kom in på BLOGG.SE och WHAAAAP.. så är min älskade Håkan på första sidan.. PANG BOOM.. Han ska släppa ett nytt album, jag ÄLSKAR det.. Det gjorde min dag! ;)

Nu tickar tiden.. Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Lena

ja, ellerhur! :D jag blev också otroligt glad när jag såg det! :D

2010-05-11 @ 13:28:22
URL: http://moeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0