Utan dina andetag

HEJ VÄNNER! Allt bra med er? Med mig är det fint. Har precis tryckt i mig två mackor och ringt lite samtal, fint! Ska snart ta bussen till stan. Jag ska såklart till  körskolan (mitt 3e hem!) men ja, det gör inget.. Det känns skitbra, eftersom avslutningen igår var bra! Gäller ju som sagt bara att koncentrera sig! Ja, jag kan väl hålla med om att jag har ganska svårt för det ibland, hehe! Men yey, det löööööser sig! Ska i alla fall snart borsta gaddarna, och fara iväg.

Ikväll eller senare i eftermiddag ska jag träffa mina barn som jag ska ha hand om varannan vecka, ska bli dö skoj! Klart man är nervös, man vet ju inte vad det är för några barn, men ja.. dom är säkert snälla! :-) Därefter ska jag nog träna på gymet? Eller ja, jag vet inte.. men jag borde göra det! ;-) Finns så mycket annat som lockar, typ att kolla på TV! Hehe, lat-Bina? Har ni träffat henne? Auuuuutsh, jag har den närmaste månaden blivit dö bekant med henne.. Åh! :-(

Nej, nu måste jag göra mig i ordning. Bussen kommer snart! Puss på er.

Joon ♥ Bina


Kommentarer
Postat av: Wictor

Och så fick världens bästa låt titulera inlägget <3

2010-05-06 @ 19:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0