Sleep tight

Är det egentligen konstigt att alla tjejer lider av anorexi? Nej. Idag när jag kollade på TV när Frida och Marjo satt brevid mig, så under cirka sju minuter kom det BARA reklam för "Hur du blir smal" eller "Använd dom här tabletterna, så ökar du din viktminskning med 1 KG" Herreguuuud! Jag blir lack! Och inte nog med det, alla vet ju att de flesta tjejerna har lite ångest över bikinisäsongen, och då får det reklam om det på TV.. "Ät detta varje morgon, så slipper du bikiniångest" Fuck you, helt ärligt. Vad fan gör det om man är lite rulltig (stavning?) Jag menar, alla är vi fina på ett eller annat sätt. Och jag tycker media påverkar OSS så himla mycket. Jag själv blir knäpp, får ångest och börjar få tvångstankar på att "MÅÅÅÅSTE TILL GYMET IMORGON" .. Och jag är inte ens tjock. Förlåt, men jag blir jätte arg och ledsen. Speciellt när man vet hur många det är som går runt och mår dåligt över det? Jag tycker att alla är fina, på sitt sätt. Och låt oss vara som vi är.

Självklart är det så att man vill vara sund, träna och må bra. Men man blir helt koko i huvudet av allt sånt skit. Mest bara det jag ville få ur mig..

.. SÅ! Hur är läget med er? Själv mår jag faktiskt kalas! Har spelat Skip-bo med Marjo och Frida hela kvällen, vann tre av fyra omgångar. (Helt okej?;) Frida var dock inte så glad! Hon är grym på Skip-bo, tänk er då hur jag var idag! ;) Mitt älskade hjärta ligger här brevid mig och snarkar (!) Gulleplutt! Han har lite halsont, så han gick i sängs redan för lite mer än en timme sen.. Inte så konstigt han blir lite sjuker, den killen kan ju inte varva ner. Jag hade fått hjärtattack om jag hade fått leva i hans stress? Fast å andra sidan kanske inte han känner någon stess alls? Yey. Han är fin. Och min. Kan inte sluta tänka på hur fantastisk den människan är. Bästa! (Love you) Åh, så tofflig jag är. Men om man är glad för något, så ska man fan visa det! ;)

Har druckit cirka fyra koppar kaffe nu, bara ikväll. Jag kommer sitta uppe hela jäkla natten känns det som! Någon annan själ som är pigg och vill göra mig sällskap? Hehe! Imorgon då? Planer? Mjo. Lite har jag väl. Ska först och främst ta mig till gymmet eftersom vi snart drar igång med sommarträningen (kill me) fast det ska bli skoj. Sen ska jag hinna till körskolan, ringa Annika, IKEA med mammie om jag hinner? Jobba! Och träffa mina sexy bitches! På lördag ska jag och Baby på bröllop, liiiiiide ångest över det.. fast ångesten är nog bara för att jag inte vet hur jag ska ha håret, annars känns det okay. Eller? Nja, jag vet inte! KUL SKA DET BLI :D

En annan sak som jag tänkt på, är det där med tjejer som bara vill förstöra en massa (INGEN FÖRSÖKER DET MELLAN MIG OCH BABYBOO. Så ni har det klart för er) men det finns ju dom idioterna, som faktiskt gör det.. för det är roligt? Eller ja, vad dom nu gör det för? Helt ärligt kan ju alla som gör det bara fuck off! Finns många av mina vänner som blivit "utsatta" för det, och det kan jag ju nu bara säga att det är INGET jag accepterar! Och jag har inte svårt för att säga ifrån! Så om du lille vän, läser detta och du så mycket som TÄNKER EN ÄNDA TANKE PÅ ATT RÖRA MIN VÄNS POJKVÄN IGEN, så kommer jag, BINA.. bli förbannad! Yey!

AAWW. Baby bara snarkar hela tiden, för jävla sweet! Nej, nu är det facebook som gäller. Sleep tight!  

Kommentarer
Postat av: : nina nina nina

värmer lika mkt varje gång du kommenterar ! tack snälla <3

2010-05-06 @ 23:16:24
URL: http://www.ninamariwany.se
Postat av: eemma

sv: auw TACK baby. jag veeeet inte, när kan du ses?<3

2010-05-06 @ 23:24:38
URL: http://eemz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0