Seeeeeexxiii bitch

Herregud! Kissies skämmer ut sig i Bella & Tyra show. Jag dör. Har suttit och kollat på showen två gånger, hon är verkligen så jävla elak. Jag dör. Jag skulle bara vilja dra henne i håret och ta ner henne på jorden. Elakare människa får man fan ta och leta efter.

Igår morse mådde jag kiss kass värdelöst! Hade riktigt ont i mitt huvud och mådde jätte dåligt. La mig på soffan för att vila lite, min andra halva kom förbi en sväng.. stoppade i mig två alvedon, innan dess hade jag hunnit kräka lite :( Mådde bättre och bättre hela tiden, Frida och jag åka och handla och lämnade pengar till Fankan för vi ska se SATC2! Längtar! Hade myskväll tillsammans med Marjo, Frida och Hanniipie med film och gottis! ;) Ikväll var det tänkt att vi skulle grilla? Blev nog inte så mycket av det, för vädret är inte det bästa.. tyvärr :( Men vi hoppas på något annat skoj istället då! Hehe!

Nu ska jag ringa Marjo och fixa mig, ska upp till Södan för att möta upp Big Pete för kontrakt osv! Ha en underbar lördag! PussKram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0