Pirr (i magen)

OKEJ. Malmö gick bra, vi drog inom MCD för lite käk innan. Frida var också nervös, precis som jag. Hon är verkligen min stöttpåle, vad i hela världen skulle jag gjort utan henne? Det är henne jag kommer till när jag är glad, när jag vill gråta eller bara vill ha en hjälpande hand. Du är fan bäst! Ord kan inte beskriva hur tacksam jag är för att få vara din vän och att ha dig som vän!

Till besöket? Det gick strålande. Känner mig väldigt säker på saken och ja, jag ska! Frågan är bara när? AWWW.. pirrar som fan i min mage precis hela tiden..... jag är helt... helt... EXALTERAD! Tänk så fint... åh!

Ligger i soffan och kollar "Top Model" och det är så kul och se när alla tjejer beter sig som 6 åringar, så fort dom ser Tyra! Undra hur jag hade varit om jag fått se Håkan mitt på stan lixom? Daaah, jag hade väl varit precis som dom.. Antar jag! ;-)

Yey. Snart ska jag hem till Malte, för ett möte tillsammans med Ronja och Figge. Har lite ideér om saker och ting, så det ska bli roligt :-) Funderar på om jag ska träna lite efter? Hade ju behövts! Om man säger så! ;-)

Nej, latero fuckers! Vi hörs när vi hörs....

Kommentarer
Postat av: M

Vad är det du ska göra ?:) Nyfiken!

2010-05-03 @ 17:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0