Last night, I couldn't even get an answer


Hehe, snacka om kass kavlitet på webcamen (!!) hittade den för ett tag sen, trodde ju inte den funkade. Haha, var såklart tvungen att ta en bild. Blekfisen som talar, dags att SOLA LITE KANSKE? Får faktiskt börja med det nu innan studenten osv! Så man är snygg (snyggare;) tills dess! Yey! Ironi.. för er som inte f ö r s t o d. . .

Snart ska jag hem till Joje för myskväll med mina fina! Vi ska väl bara ta det riktigt lugnt, vad jag förstått så är vissa lite bakfulla? ;) "Är man kung på kvällen, är man kung dagen efter också" Citerat Anette Johansson, tror jag? Hehe, dåligt minne har jag också börjat få. Kul. Kul och bli gammal. Hehe. Men mys blir det i mängder, sen ikväll ska jag hem till hjärtat. (wWwWw ;) Lite sådär, internt!! Imorgon ska jag jobba en sväng och bara vila upp mig. Ska till körskolan (nej, jag vet! helvetet tar aldrig slut!).... Om det är fint väder och min kropp tillåter det så tänkte jag träna lite boll på kvällen :) Vågar knappt skriva det... blir ändå aldrig så! Men OOOOM det är fint väder, ska jag ta mitt feta A*S och bege mig dit!

Just det! Till middag/lunch idag blev det lite mauda från Wook House! Svin gott. Det är så gott att man nästan bara slaffsar sig, ni vet som en gris! Hahaha! Jag och Marjo spelade Skip-bo och kollade lite SATC! Jag är lite små förälskad i Carrie (hon är så bedårande vacker!) ibland skulle jag vilja leva henne liv för bara en dag.. hehe!

Nej, nu ska jag faktiskt packa min väska och vänta på min andra halva! Seeeeeeeyahbitches! (ps. jeg elskar mijn fina bejbi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0