I know you want me

OKEJ. Jag är helt slut. Jag sprang istället för att gå, mina ben skakar och mina armar. Fy fan vad otränad jag är. Jag sprang från Joon till Gislövspizzeria (inte så långt) fast det kändes. Jag glömde såklart att ta min astmamedicin så jag höll på att dö vid dagiset, shiiiii.. men när jag väl springer, så SPRINGER jag. Jag ger fan inte upp. Och när jag kom tillbaks efter 32 minuter och 45 sekunder så kändes det jävligt bra. Till och med solen tittar fram nu, måste vara ett tecken eller nått? :-) Nej, nu ska jag hoppa (!) in i duschen, sen ska jag cykla in till stan för att sitta på körskolan. Sådär pepp! Hade hellre velat gå till gymmet en stund, nu när man känner att man är på G!


Kommentarer
Postat av: allie

älskar att gymma :D

2010-05-06 @ 23:45:27
URL: http://alexandrastil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0