hej hej halllåååååå

GUD VILKEN DAG! GUD VAD DUKTIG JAG HAR VARIT! DET BELÖNAR JAG MIG SJÄLV MED EN GOD GIFTPINNE! Jag har varit på körskolan idag och klarade samtliga prov. Är ganska stolt och skryter gärna med det! Nu har jag fått upp pulsen, så nu jävlar! Solen skiner, fåglarna kvittrar.. Jag och Baby har käkat middag ute idag, mys! Sen har vi degat på hängmattan (softish!) Vi har stått på händer (kanske lägger upp det på facebook!) Älskar dagar, då jag bara kan ta det riktigt lugnt och bara njuuuuta av tillvaron! (Sen finns det saker som man kan vara rädd för, orolig osv..) men det är inget jag vill skriva ut. Det är för privat!

Giftpinnen är godare än någonsin, då är det farligt. I know! Man lever bara en gång, så man får ju passa på och göra saker som man själv vill.. och saker som ingen annan kan styra och ställa med. Jag älskar att ha Joon brevid mig, han är så fin.. på många olika sätt. Hans sätt att se på mig, hans sätt att röra vid mig.. hans sätt och prata med mig. Jag är bara så förbannat lycklig över att jag har honom. Jag känner mig HEL när jag är med honom.. finns inget bättre! (VISSTE DU OM.... I LOVE YOU?)

Igår tog jag lite bilder på Marjo... KOLLAAAA...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0