Friday I'm in love

GUD VILKEN NATT! Jag vaknade mitt i natten av att jag satt upp och mumlande något till Joon, han sa bara lugnt "Bina, det är lugnt.. Jag är här". Min dröm var att någon i min gamla klass hade fått HIV och hon berättade för mig. Fick panik, inte över att hon berättade eller så.. utan jag minns bara att det var för hon hade ett sår, som blödde och jag hade bitit sönder mitt nagelband och så kramar hon min hand.. PANG. Så vaknade jag! Shit, vad rädd jag blev! Sen somnade jag om lika snabbt igen. Vaknade imorse av att jag har en enorm värk i magen (yey, jippy!) jag gick i alla fall ner och duschade vi nio tiden, sen hämtade jag täcket där uppe och la mig på soffan! SKÖNT! Martin och Joon kom hit drack kaffe och Martin fick berätta lite Rhodos minne (JAG ÄLSKAR RHODOS!) sen begav han sig till jobb igen, tror jag!;) Baby stannade kvar eftersom han inte riktigt är kry. Så nu ligger han här brevid mig, mitt finaste!

Ikväll blir det jobb. Är inte ett dugg pepp på det, men det är väl något som MÅSTE göras!? Ni får ha en underbar dag, så hörs vi ikväll eller lite senare! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0