Bra dag! Mycket bra..

Är ganska nannig. Jobb idag gick bra, var där i två timmar och det gick fort. Vädret blev bättre nu mot kvällen, vi har spelat skip-bo och älskling hade gjort en "kaka" till mig, svin gott! Och det tackar jag för. Har precis tvättat bort min maskara och borstat igenom fågelboet, så nu ser jag väl "normal" ut.. Sitter och kollar lite på CSI nu under tiden jag skriver.. blir nästan lite distraherad. Sjukt spännande, samtidigt som det är läskigt! Baby har gått och lagt sig, han ska ju upp tidigt imorgon..

Imorgon hade jag tänkt träna på gym (om inte det blir solsken!) och sen till körskolan. Om det blir sol under förmiddagen ska jag steka en stund, och då får det bli gym på kvällen istället. Hoppas ni haft en bra Onsdag, för det har jag! :)

Kommentarer
Postat av: Karin

maila [email protected] så hjälper de dig:)

kram och lycka till

2010-05-20 @ 09:22:51
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0