YOU AND I, YOU AND I..

Fantastiskt väder ute, mina vänner är det bästa som finns, Favv är magisk och förgyllar mina dagar, jag får träna igen, min körlektion kvart i åtta gick skitbra och i eftermiddag ska jag fika med underbara vänner.

Yey! Vädret gör mig svin glad och pigg. Var dock inte så pigg när Favv gick imorse och jag insåg att jag var tvungen att gå upp precis när han stängde dörren. Igår gick vi i "time" lite för sent, men idag ska vi lägga oss lite tidigare. Nice! (Du är himla mysig!) Nåååja, mina vänner och min familj är det bästa som finns. Inget slår sexy bitches, i med -och motgång tjejer, det vet ni va? Och min familj, jag uppskattar allt ni gör för mig ♥ Att jag får träna igen gör mig också sjukt glad, verkligen! :D Så nästa vecka smäller det!!! Körlektionen, gick galant.. och nu har jag inte lektion förrens om två veckor! I eftermiddag ska jag fika med Assbin.. vi umgicks svin mycket i skolan och har riktigt många fina minnen tillsammans! Och Adam ska också vara med idag, lilla söta Adam :)

Och fyfan vad jag har träningsvärk idag igen, nu är det armar, brösten och magen som värker! Blir en vilodag idag, om jag står emot träningen.. hehe! Träning imorgon med Mira baby i alla fall och kanske Hanna O (har inte frågat henne än, men om du läser detta.. kan du ju alltid vara här! HAHAHAHA) Nej, nu sitter jag hos D och vi har druckit te. Ska snart kila hem och duscha, sen göra mig klar :) Ha en fantastisk torsdag!!! :D

PUSS & KRAM och glöm inte.. Kärleken har inga gränser!


JAG SITTER SOM EN MAN.. HAHAHAHAHHA


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hanna har läst det och hon är lätt på gymmet imorgon. Hon slutar tjugo över elva så vid tolv hade passat henne bra! ;)

2010-03-25 @ 16:37:26
URL: http://hannamariiia.blogg.se/
Postat av: Sabrina

haha sött! visste inte att du börjat röka bina :O

2010-03-25 @ 21:13:05
URL: http://picturesofyourskin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0