Vilken härlig dag

Denna dagen har fan varit bra från morgon tills nu i alla fall :) Gick till körskolan vid kvart över nio och där stod Dajana som också skulle ha körlektion! Min lektion gick helt jävla BRA! kan man säga att den gick BÄST? Haha, var ovanligt säker och Johan var faktiskt imponerad av mig, vilket kändes kanon när jag tryckte på knappen och låste bilen. Trött och matt i kroppen mötte jag upp Dajana igen, vi gav oss FAN på att vi skulle plugga teori trots halsont och bara allmän trötthet. Gick först och käkade en god frukost på Systrar och Böner och sen mötte vi upp Frida för en liten vistelse och sen till körskolan IGEN. Vid halv tolv tiden var vi tillbaks på körskolan och jag kom hem för cirka 30 minuter sen (alltså 15.45). Ganska ont i huvudet och ganska trött, men ska ändå bege mig till den statans jävla matten vid fem. Hatar matte!!!!!! ÅRH!

Någon från ett jobb här i Trbg har bokat mig på möte och jag är så jävla glad :) Känns sjukt bra att denna dagen bara har flytit så bra som den gjort. Nej, nu måste jag bege mig till skolan. Antingen är jag klassens geni eller så är jag klassens sömntuta, har inte riktigt bestämt mig för vem jag vill vara idag! JAJA!

Vi hörs lite senare! PUSS/halsont jävel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0