P u s s y



Har en enorm träningsvärk i magen, men jag gillar den värken. Då har man i alla fall gjort rätt och ett fett bra jobb. Så, nu har jag gått en runda med Frida och Dajana. Blev lite snack om diverse saker och det var skönt med en liten runda! Nu väntar jag bara på att jag ska jobba, ganska skönt med lugn dag!

Hatar att man inte blir behandlad som en vuxen människa. Jag har fan samma rätt som de som är äldre än mig. Jag ska fan skaffa mig ett bra jobb, tjäna miljoner och skratta idioterna i huvudet! Då är det er tur, att slicka balle. Suckers!

Har en massa bilder på kameran som jag inte lagt in, kanske dags för det nu? Yepp!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Så fin du är på bilden!

Klär väldigt bra i glasögonen

2010-04-19 @ 11:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0