Mrs American dream?


Shiieeeet. Jag vill vara B L O N D again!! (Ironisk bild!)

Skulle lagt upp bilder från helgen, men shiiii fick jag. Sladden som jag haft hos Favv är nu mera... borta? Men jag har nog bara förlagt den någonstans eller glömt den där? Ja, skitsmma. Blir inga bilder idag heller. Tusan! :-) Ligger i min säng och lyssnar på "I knew i loved you" mysfaktor tio? Eller nä, tusentriljonerbiljoner! Ska jobba imorgon, börjar redan halv tolv. Mindre mysfaktor på det! :-) Ska nanna nuuu, sov så gott lovers! Hörs imorgon bitti!

Kärleken har inga gränser!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: ifranks

fin bild



//ifranks (Ett par klarblåa pumps från topshop kan just nu bli dina för ett superbra pris)

2010-03-18 @ 15:42:00
URL: http://ifranks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0