Take it all, just take it

God morgon vänner, hatare och älskare! Idag är det en fin dag, solen skiner och det är jätte varmt i vardagsrummet eftersom solen skiner rakt in! Nu kommer tidiningarna skriva "Våren är ÄNTLIGEN på väg". Fast min tanke är väl mest "Det är ju kul så länge det varar" Är man pessemist då? Igår haglade och snöade det och idag är våren på väg. Nåååja!

Vad ska ni göra idag? Idag ska jag kolla ALL min mail och har kommit in, såg igår att det var över 200 mail jag ska läsa igenom, har ju ett hopp om att det ska vara ett från GBG, men ja.. Nu ska vi inte tro för mycket.. Sen är det väl det mesta skit i den inkorgen, haha! Farmor och farfar ska man också besöka idag, tillsammans med mina kusiner Filip och Felix ♥ Sen därefter så ska jag hem, fixa mat och sen ska jag och mamma åka och handla present till pappa som fyller 41 imorgon! 

NJUT AV SOLEN IDAG VÄNNER! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0