Sleep tight

Happ. Då har man jobbat, det var riktigt roligt idag faktiskt. På lördag ska vi på bio, ska bli mysigt och det var väldigt längesen jag var på bio. Vi ska se Farssan, tror det var Emma som hade sett den. Hon sa att den var rikitgt rolig :) Så vi får hoppas på det bästa! Och till något helt annat.....

Du är en av mina bästa vänner och du är en helt fantastisk människa. Ingen ska få behandla dig som skit. Jag blir så jäkla förbannad, för du.. du är så jävla unik och dig ska man fan vara rädd om. Jag älskar älskar älskar älskar dig!

Sitter hos Favv nu, han kom nyss hem. Har saknat honom hela dagen.. ska krama ihjäl honom sen när vi ska sova. Frida är också här, vi har spelat skitgubbe och hon har vunnit alla 5 gångerna :( Jag SUGER! Fast jag är väl bra på annat? ;) Haha! Eller jag låter mig själv tro det! Kanske bli gym imorgon igen, annars är det fika som gäller med Adam och Robin. Kameran är med! :D

Sov så gott finisar och hoppas att ni får en magisk dag imorgon! PUSS & KRAM

(älskar er: mamma, pappa och daniel)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0