Pusher

Hemma igen. Skönt! Får en alldeles skön känsla när jag kommer hem och ... ingen är hemma! Får ni också det? Man får tid för sig själv, man kan lixom bara ligga i soffan.. ta en kaffe, kolla på riktigt dåliga program och klia sig mellan tårna. Sånt gillar jag! Nåväl! Har en massa att göra idag egentligen men har varken ork eller lust, funderar dock starkt på att gå ut och sitta i solen och bara njuta av att den faktiskt kikar fram lite då och då. Fast det får jag göra......... när jag har tid helt enkelt. Ska göra mat till mamma och Daniel, sen ska jag tömma diskmaskinen och gå en runda med Salas. Borde köpa kaffe, det är nästan slut.. Fast innan allt detta ska jag; Duscha!

Letade nyss lite lägenheter i Göteborg, hade varit magiskt att få börja om från början på något sätt. Jaja, hyran hos alla är skyhöga! Fast det kanske är värt det? Jahapp. Får kika vidare för något måste passa fröken Persson? Förresten, ingen som vill bli sambo? ;) 

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0