Ni frågar/Jag svarar

Tack för alla frågor. Det fanns 4 frågor som jag valde att ta bort, dom var lite för personliga. Men annars, tack till er som frågat. Svin kul att få svara på frågorna! :-)

Emma (J) om Push me:

Vilka är dina favoritbloggar?

Svar: Min favoritblogg just nu är nog Esmeraldas! Tycker hon har en riktigt cool stil och hon inspirerar nog inte bara mig, utan många andra!



Anonym om Push me:

Hur mår du idag?

Svar: Jag mår jätte bra, hur mår du själv? :-)



Anonym om <3:

varför är du så snygg?

Svar: Haha, tack eller.. nått.



Alma om Push me:

Här kommer några roliga frågor:
Kärlek eller pengar?
Höga skor eller låga?
Sport killar? Varför?
Favorit affär?
Skostorlek?
Klädstorlek?
Vilka är dina bästa vänner?

Svar:
 1. Kärlek

2. HÖGAAA eller nja, mina converse är ju mina favoriter. Vi tar låga då!

3. Nja, behöver ju inte vara sportkillar. Kan vara kul att dela det intresset :-)

4. Skostrl: 35-36, klädstrl: XS-S

5. Mina sexy bitches + Mange!




Anonym om <3:

Hur ser du till operation?skönhetsoperationer? Och abort?

Svar: Mår man dåligt över något man inte kan påverka, så tycker jag det är helt okej. Och när det gäller abort? Självklart ska man få göra abort!! :-)




Katja Strömberg om <3:

Om du fick bestämma hur din framtid såg ut hur skulle den se ut då?

Svar: Hrm, då skulle jag haft en riktigt fin 3:a i Göteborg och börjat plugga till Sjukgymnast och vara ekonomiskt oberoende! :-D



C Vinden håller tal:

Hur skulle din dröm dejt se ut?

Svar: Jag vet faktiskt inte, är dö dålig på sånt :-) Men att gå på bio är lite för osocialt och ja, middag känns för... allvarligt. Men typ, bowla eller nått sånt, spela lite fifa? :-) Ähhh! Detta är inte min kategori!



M om Fråga på!:

har du kille?

Svar: Nej, det har jag inte...



Johan om Fråga på!:

Varför vill du flytta till Göteborg? Du verkar ha det så bra i Trelleborg?

Är det spänningen du är te efter eller hur förklarar du det?

Svar: Jag gillar Göteborg. Tycker det är en fin stad. Jag har det bra här med, men jag vill ha en utmaning. Att börja plugga i Göteborg hade varit helt perfekt. Tror man lär sig mycket om sig själv och det är väl det.. Och ja, spänningen är en del av det..



ellen om Fråga på!:

Hey!
Kollar din blogg dagligen och gillar den. Ibland är det lite dålig uppdate men det kompenserar du alltid med roliga bilder inläggen efter.

Min fråga (or):
Du säger att Rhodos är det bästa du gjort varför?
Och ditt gäng hur många är ni och hur kommer det sig att ni började umgås? Hur gammla är ni alla?

Jag har fattat i dina texter att din förra pjkvänn inte var okej för dig? är det så? har jag fått allt bakom bakfoten? Berätta hur ni träffades?

Du behölver inte svara på alla! Hade bäst!
Kram Ellen

Svar: Hej! :-) Aw, tack så jätte mycket och ja, jag vet. Jag är ganska dålig på att uppdatera, ska bli bättre.. Jag ska försöka! :-)

Det är det bästa jag gjort eftersom jag verkligen kunde göra precis vad jag ville, när jag ville. Kom mina tjejer närmre och jag kände en riktigt jäkla frihet när jag var där. Träffade nya vänner som jag verkligen är rädd om och hoppas att vi ska ha kontakt tills vi är 80 + :-)

Vi är 9 stycken i vårt gäng. Jag vet inte riktigt, började umgås med Bäckie först och sen Fankan sen bara det blev så. Jag kom i gänget ganska sent. Och jag ångrar inte en stund med mina bitches! Dom är det bästa som hänt mig! ALLTID (sjukaste är att Sexy bitch började spelas NUUU)

HannaO, Lillfi, Joje 17 år. HannaK, Fankan, Mimmi, Bäckie är/blir 19. Frida och jag, 20 år. Blandad kompott!

Vi hade det bra, när vi väl var tillsammans och vi är vänner idag. Mer än så vill jag inte säga, i respekt mot honom! :-) Vi träffades i skolan... Han gick i 2an och jag i 3an!


Kommentarer
Postat av: Emelie L

Esmeralda går i min klass jue :) haha, och jag håller med dig, hon har riktigt cool stil.

2010-03-18 @ 13:08:21
URL: http://emelielagerboorg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0