Lördag

Vill första tacka tjejerna för en mysig kväll igår! Vi var hemma hos Emma och snackade en massa och fixade med håret, jag gjorde ljusa slinger precis som Emma och Joje. Nu är jag inte helt blond men verkligen mycket ljusare! :-) Känns jätte ovant, men detta kommer bli skitbra. Tack för all hjälp Frida och Emma! ♥

Sitter hemma nu och har precis käkat frukost, blev 4 mackor idag. Snacka om att jag var hungrig, måste ju ladda inför matchen som jag inte ska spela, haha! :-) Jag och Joje ska vara med på inspringet och ja, sen ska vi döma F9 i pausen, helt okeeeej. Sen blir det jubb för mig, från 17.00 därefter är det ovisst hur jag ska göra, vi får la se! :-)

Fick förresten världens finaste rosor.. Tack! ♥ Och imorgon är det KENT!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack:)

2010-03-13 @ 12:12:14
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0