Ladies? Put your hands up


Mindre charmig bild!

Nåja, ikväll blir det F E S T ! ! ! Det var jätte längesen jag var ute, ska bli riktigt kul! Ikväll samlas vi hos Joje för lite förgille, sen bär det av till Kristall. Kommer bli riktigt fint! Karatefylla? NEJ. Det har jag inte råd med ikväll ;) Bebis ska ut i Malmö med Taxi och thaaa gang. Så han är väl inte hemma förrens vid 06.00? Fast han skickade innan "Ses på shell kl 1" HAHAHA! Frida blev förbannad! Hon är för söt! Var på systemet innan, förbannat mycket folk .. Man får slåss om sina vinare och sina öl. Annars kommer det en kärring och tar dom ifrån en! Tur jag är liten... MEN TUFF.

Igår var det fredagsmys! Vi käkade våfflor, kollade Let's dance och bara mös. Jag gillar det! Och dig.... Jag vet inte vad jag ska ha på mig kväll. Hatar det! Kommer sluta med att jag går naken.. Då hade förmodligen fått vara med i Trbgs Allehanda på första sidan! HAHAHAHA :) Vi ska INTE chansa! Nej, nu ska jag duscha hade jag tänkt, därefter blir det jobb. Ikväll ska vi på bio! Ha en underbar kväll! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0