Keep on walking



Hej älskare och hatar, vänner och fiender! Allt bra med er? Idag mår jag kalas, verkligen svin bra! Var uppe redan vid kvart i nio för att jag skulle köra kvart över. Och det gick jätte bra och jag är verkligen stolt över mig själv! Snart är det dags, eller ja.. snart och snart! Haha! ;-) Snart försäger jag väl mig.. HAHA! Nej, men detta känns skitbra! Nu snart ska jag möta upp D för vi ska luncha och sen ska vi plugga på körskolan och därefter ska jag till MatteB, as tråkigt. Hatar det så mycket att jag vill spy av att sitta i den jävla salen. Men ja, det måste också göras! :-( Sen ska jag åka in till Malmö med Frida! ♥ Jag verkligen ÄLSKAR Salem Al Fakirs LÅT!!!! Den han tävlade med  i melodifestivalen, den är verkligen SKIT BRAAAAAAAA! ;-) Lyssnar på den om och om igen..

Hoppas att ni får en underbar dag och var rädda om varandra! :-) P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0