In my head

Borta bra men hemma bäst? Nja, så tycker inte jag i detta fallet! Jag har det monster roligt i Göteborg och att flytta dit är en ganska lockande idé. Jag kan se mig själv springa runt där och bara göra en massa saker som jag vill, ha ett "eget" liv och kunna klara mig själv. Nåja, skit i det nu! :) I lördags så var vi i Kungsbacka på Mingel tillsammans med Jesper och co. Först så tog vi två bussar sen tåget och kom till Kungsbacka där Johan kom och mötte oss, sen tog vi bussen till Frillesås och gick hem till "Whepper" och började förfesta, träffade en nya kompisar som heter Max och JOHAR (NEJ INTE FELSTAVAT!), jätte trevlig sen träffade vi en massa som vi mött tidigare! Nåväl, vi fick skjuts till Kungsbacka av någon Joakim? Johannes? Johan? Eller? Ja, vad det nu var för något namn! Vi åkte åtta st i bilen, jag fick sitta i Johans knä och var 2a minut så frågade jag "Är jag tung??????" Haha! Vi kom fram och mötte upp Mangelisa och Sara! Sen gick vi in, beställde lite dricka och sen dansade vi loss HEEELA natten! När vi stod vid baren så gick Johan till DJ'n och önskade en låt, och tidigare så hade jag tydligten sagt "Spelar dom Tommy tycker om mig, så dansar jag på baren".. Tror ni inte Johan önskar den låten??? JOOO! HAHAHAHA.. Men det blev inget dansande på baren, för jag kom ju inte ihåg att jag sagt så! ;) Eller?

Sen drog vi hem till Jesper på efterfest och ja, typ alla däckade först i soffan sen kom Tommy också dit efter han jobbat klart! :) Dom satt och snackade i soffan lite och gick aldrig och la sig.. precis när jag Frida skulle gå vid åtta så la sig dom flesta! :) Men det var verkligen askul att få träffa dom igen, och det ska vi såklart göra fler gånger! Massa kärlek!!!  + till Mangelisa och hennes vän Sara!!! ♥

Kom hem igår som sagt och gick och jobbade på dirren! .... NU KOMMER FRIDA! Skriver mer sen! Och bilder kommer upp!! GAAALET!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag kom också! (a) Haha

2010-03-01 @ 18:03:44
URL: http://hannamariiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0