In my head, I see you all over me



Fikat med några sexy bitches! Fan vad jag älskar er


Nu ska jag snart jobba, är verkligen sjukt jäkla trött på allt som har med jobb och göra. I alla fall inom resturang, man vill typ bara " - och - " det tar lixom alla krafter från en. Jaja, vi får väl se om något av de andra jobben hör av sig. Då hade jag varit glad, eller ja.. SKITGLAD! Jag behöver en stor förändring för att jag ska känna uppskattning av vuxenlivet. Någon som känner som jag? Fast allt är in pest och pina!

Är påväg hem från stan då idag, eller ja alldeles nyss. PANG! BOM! KRASH! Mitt hjärta slår i 150 och jag känner hur mina knä viker sig. Du kommer alltid att vara min heartbreaker.. Lite jobbigt är det faktiskt. Men sen å andra sidan ska man vara jävligt glad för vad man har nu! ♥

Nej, nu ska jag fortsätta att lyssna på Inna - Hot, grymt bra låt som Mira skickade precis ;) Vi hörs när vi hörs. Ha en alldeles underbar fredagskväll, det förtjänar ni! Och glöm inte (kärleken har inga gränser) ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0