I'm only gonna break your heart


Jag har försökt att göra en ny header nu i en timme, men inget funkar. Får fan spel! Nu borde man ta en "lugna-ner-dig-bina-cigg" fast det ska jag inte. Då vet jag att vissa som läser mig blogg tänker "Rökning dödar, blablabla" och babblar en massa som jag faktiskt själv redan vet. Så, NEJTACK!

Mår jävligt bra idag faktiskt och jag vet inte om det beror på det fina vädret? Nya jobbet? Eller bara att allt klaffar. Eller ja, det vardaliga lixom. Ibland kan det bara vara så skönt att få prata ut oms sina känslor, när dom ligger och trycker en i högra hjärnhalvan och bara stör. Ibland oroar man sig i onödan och då har ens hjärnceller haft fys i flera veckor... Ja, ni förstår? Nu ska jag sluta babbla en massa skit, för nu ska jag faktiskt gå till skolan. Ha en fortsatt underbar kväll, för det ska jag ha! :-)

Tusen biljoner pussar/ Lil' B

Kommentarer
Postat av: Meg

Cool bild ;D jag tror också att det är vädret som gör så att man mår så bra!!

2010-03-16 @ 18:21:27
URL: http://megs.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Bra!!! INGEN CIGG ;) (va bara ett måste att kommentera SÅ KLART) Vad är det nya jobbbbbbet för något? Tell me..

2010-03-16 @ 19:18:33
URL: http://lxandra.blogg.se/
Postat av: D

<3

2010-03-16 @ 20:33:14
Postat av: Johanna

Så fin du är i brunt hår! Klär dig väldigt bra!!

Kram

2010-03-22 @ 21:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0