Hej hej hallåå

Hej och håååå! :) Igår kom Favv hem och jag var superglad över att få träffa honom, wiiii! Frida och Dajana joinade oss en stund, sen blev det "time" ganska tidigt, redan vid tio var vi i sängs. Svin skönt att för en gångsskull lägga sig i tid! Nåja, Favv mådde inte så bra men åkte ändå till jobb imorse, sen ringer han vid halv åtta och berättar att är påväg hem igen. Naw! Så nu ligger han där hemma och är sjuk! Du får ett ♥ så kanske han mår lite bättre! ;)

Nu sitter jag och Frida hemma hos mig, jag har nyss gjort mackor till Frida och snart ska vi ta en ciggedill. Körlektionen idag gick helt okej, märker faktiskt att det snart är dags och jag är faktiskt riktigt bra på att köra.. mellan åt i alla fall! :) Snart kommer pappa också hem, då ska han börja med maten och sen ska jag nog bara ta det lungt ikväll.. Hade tänkt kolla lite innebandy och bara umgås. Eftersom jag nästan aldrig är hemma nuförtiden! :) Nåja, mitt knä är bra igen och jag är riktigt glad för det! Ska köra lite hårdträning nu så jag kommer igång igen! Sen så är det tänkt jag ska sluta röka och det kommer gå sådär. Men jag ska göra ett tappert försök! :)

Saknar mina sexy bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0