Heaven

HEEEEEEEEEJ ;) Solen skiner inte idag, men jag är glad för det. Vaknade redan vid halv tio, jag ska börja jobba vid halv tolv. Frida kommer snart hit och joinar mig en stund innan jobb! ;)

Jobbade även igår vid 21-22 det gick strålande! Trivs som fan! :D Nej, nu måste jag verkligen göra mig klar... Ha en underbar dag, så hörs vi senare! PUSS PÅ ER ♥

Hur ser min header ut hos er? Hos mig ser den helt okej ut på min laptop, men på den stora datorn så kommer inlägget på headern? Jaja, hör av er om den ser konstig ut? :) Thank u . . .

Kommentarer
Postat av: Anonym

O så ser det ut efter vi lagt ner våra själar på den jävla headern. blä.. <3

2010-03-19 @ 16:34:53
Postat av: Anonym

ja...första inlägget är på bilden på dig...

2010-03-22 @ 20:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0