FRISK!!!!

JAG ÄR FRISK. JAG KAN SPELA INNEBANDY. JAG KAN SPELA FOTBOLL. JAG KAN TRÄNA SOM VANLIGT. OCH DET FIRADE JAG MED 1,5 TIMME PÅ GYMET. TRÄNA ÄGER. FAN VAD GLAD JAG ÄR.

När jag gick till ortopeden var jag ganska så nervös, jag fick ju konstaterat för drygt en vecka sedan att jag kunde träna igen, men då sa Stisse att jag skulle till ortopeden ändå för att vara 110 % säker på att jag kunde träna.. Så jag hade ju Stisses jävla röst i huvudet hela vägen in (haha, jag vet att han gillar mig ändå!) Nåja, kom in och Daniel (läkaren) hade ny frisyr. Snyggt, tjaaa.. Han frågade återigen om jag varit utomlands? "Du har så bruna ben".. Tack för det tänkte jag! DIN NIVEA FUNKAR FAVV! Nåja, jag tyckte jag såg mer gul ut. Men det var ju kärt av honom att påpeka det igen, för det gjorde han förra gången med, haha! Sen bad han mig ta av mig byxorna och även denna gången började jag garva när han sa så, han tror nog jag är 14 och inte 20. Blev lixom en pinsam tystnad direkt efter han sa det. Jag svarade typ bara "Happ, idag igen.. Ja, men då drar jag väl ner byxorna då" Och då börjar han också skratta. Tur man lättar upp stämningen ibland ;) Han tryckte, klämde, vände och vred. Wiiiips så var vi klara. Han sa att jag kunde träna och jag blev svinglad! Det firade jag med 1,5 timme på gymet som jag skrev tidigare! Därefter blev det fika hos Farmor och farfar med, Filip/Felix/Keila/Elli/Rille! Jätte trevligt, precis som vanligt ;) Sen har jag varit och hämtat lite autografer till tjejen jag är kontaktperson till, träffade Wihlborg på statioil. Kär påg det där! :) Har nyss duschat och nu väntar jag på min andra halva. Vi ska ut och röra lite på oss, tar kanske med kameran.. Vi får se om jag orkar kånka på det ;) Fast kan å andra sidan be D fota oss, hon är svin bra på det!!

Nej, ikväll blir det jobb. Och det ska bli riktigt roligt faktiskt :) Sköt om er!!

Du är det finaste jag vet när allt annat här är falskt & fel ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0