EY! Godmorgon

Har varit uppe med tuppen idag, var ganska trött då men känner mig pigg nu. Har precis kokat kaffe och tänkte bege mig till Willys för att handla typ havregryn eller något, känner att jag måste ha en ordentlig frukost annars kommer jag aldrig orka med dagen. Att promenixa dit är en bra idé ;-) Körningen idag gick helt okej, kanske inte världens bästa fickparkerare men ack, sånt man får träna på! Idag har jag inget sådär speciellt planerat, gymmet lockar mig som fan.. men sjukgymnasten måste kolla mitt knä igen, för jag tycker inte det gör ont längre och då är det väl inget fel? ÄH! Klarar inte av att känna mig som en fet jävla groda längre. Nåja, ska ta en kopp kaffe och sen promenera! Vi hörs lite senare vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0