Clocks

God morgon solstrålar! Allt bra med er? Allt är kanonfint här. Ska snart gå till ortopeden, ska vara där vid elva tiden, tänkte sticka vid tio över. Är ute vid Dala nu hos Favv, så det är en bit och gå. Bussen lockar mig ganska mycket, men sen får man ju motion så jag ska bannemej gå. Precis krängt lite frulle, min mage kurrade sönder igår när vi gick och la oss. Så nu har jag krängt lite knäckemackor, en apelsin och druckit bubbelvatten. GOTT! Så nu är jag helnöjd! Vad ska ni göra idag?

Ikväll ska jag jobba, 21-22 sen har jag en ganska tidig körlektion imorgon bittit KAVRT I ÅTTA! Jag är dum i huvudet! :( Men sen å andra sidan kommer man ju upp och det är alltid skönt! Jag vet att min header inte är okej, att inläggen kommer på den.. Någon som vet hur man fixar det? ;)

Ha en underbar dag!

Jag är lycklig.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Lycka till hos ortopeden! På min data går dock inte inläggen över headern ;) woho :D

2010-03-24 @ 12:48:03
URL: http://lxandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0