Älskling det är livet som leker med oss igen

Jag är så fruktansvärt trött. Alla mina fina sexy bicthes är ute och röjer, slår klackarna i taket, dansar loss, ja.. ni förstår? Jag sitter/ligger i min säng, lyssnar på KENT och bara drömmer om imorgon för då ska jag och Favv se KENT i Malmö! Lycka? Magiskt? Fantastisk? You name it! Jag kommer gå på högvarv precis hela tiden! Fast först ska jag jobba en stund och kanske se en match med mamma! :-) Beror på om jag hinner, måste ju lixom fixa till miiiiiiig inför kvällen! :-)

Jobbade ikväll bara i några timmar, inte så mycket folk.. Ganska skönt! :-) Innan dess var jag på vår match och jag blir nästan gråtfärdig när jag tänker på hur mycket jag saknar innebandy! :-( Men nästa säsong, bättre och starkare. Så är det bara!!!

Nu ska jag ta ett bad! Ps. Är halvblond nu.... SÅ NI VET! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0