<3 TAKE A MINUTE

Sitter och lyssnar på "Take a minute med K'naan" och den är så förbannat bra och saknar baby sjukt mycket :( SKA FAN ALDRIG SOVA UTAN DIG IGEN! Har varit sjukt dålig på att uppdatera, har väl mest berott på jobb och att jag umgås med mina vänner om kvällarna, tiden räcker inte till. Och jag kan ju inte sitta här och säga "jag lovar, jag ska bli bättre".. Vad är det som gör att tiden räcker till mer för att jag lovar er? Förstår ni mig? Men absolut, ska jag försöka med ett inlägg om dagen! :) .... NI MÅSTE LYSSNA PÅ LÅTEEEEEEEEN! DEN ÄR SÅ SJUKT BRA!

Träningen idag var SEG - SEGARE - SEGAST! Fast det piggar alltid till mig att Jessica är och tränar med oss denna veckan, man får ju vara glad så länge det varar! Men vilken magisk känsla det hade varit om vi hade fått spela tillsammans... någon gång i framtiden? Jag gillar henne starkt i vilket fall som helst ♥

Träningen i sig var väl helt OK. Men tiden gick inte alls snabbt och alla var verkligen sega! Så är det ibland, man jobbar.. sen blir man trött och PANG. Har vi pannkaka på träningen! OCH BARA SÅ ALLA VET SÅ ÄR "JESSICA JENSEN MEST VÄLTRÄNAD HÄR" hahahaha.. Ja, STEFAN jag har inte påstått något annat! ;) Neeeeeeej. Imorgon är det torsdag och då ska jag jobba från 11-17 är det tänkt, men det skulle inte ett dugg förvåna mig om jag får jobba över. Men det tänker jag INTE göra, för jag ska umgås med mina fina bitches och dricka vin och snacka skit! Jobbade förresten ikväll innan, kollade såklart på AA (Här har vi någon som precis lärt sig förkortningen...?) och det är så sjukt spännande och jag har så roligt när jag jobbar. Jag älskar det! :D Något annat som får mig att må så fantastiskt bra är ju såklart J. Jag har aldrig träffat någon mer underbar människa? Förgyllar mina dagar och jag känner mig verkligen som en prinsessa i ditt sällskap. UNDERBART/MAGISKT/FANTASTISKT .. Och ja, du är kung. Tycker om dig himla mycket! Fast det är svårt att sova utan dig är det skönt att vara hemma hos mamma och pappa! ♥

Jag/Marjo/Mummi var och hälsade på Ukki idag. Han mådde bra, jätte skönt att få krama om honom och få prata med honom! Han lyckades känna igen både mig och Marjo. Så det var riktigt kul! :) Nej..  Sov så gott, för det ska jag försöka göra! :)


Kommentarer
Postat av: eemma

auw vad sweeeeeeet:)

2010-04-01 @ 19:15:17
URL: http://eemz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0