GRATTIS!!!!! :D

Först vill jag bara säga grattis till Emma som faktiskt fyller 21 idag! :-) Grattis snäckan! Hoppas du får en fantastisk dag! ♥



OKEJ. Jag håller på med det sjukaste någonsin! Fick ett erbjudande för typ en vecka sen som faktiskt är GANSKA lockande, men ganska sååååå riskabelt mitt i denna jävla röran. Jag vill samtidigt som jag känner att det kan vara fel. Men att åka och hälsa på en vän är väl inget? :-) Tågbiljett dit och hem går bara på 298 spänn och det är ju INGENTING. Äh, ska sova på saken.. Vet bara att jag hade nog själv uppskattat det ganska mycket.. Att åka själv är ju, en erfarenhet det med? Viiisst? :p ÅRH. Hatar denna jävla soppan! Vi hörs imorgon istället lovers. Ni är bäst.

Latero!


Kommentarer
Postat av: emma

sv: du är ju bara FÖR underbar. TACK så himla mycket finaste bina<3 GULLUNGE!

2010-01-19 @ 00:18:34
URL: http://eemz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0