When i leave for the night..

PH är himla sjukt. Att Cimon (min älskling!) åker är ju helt jävla stört. Riktigt stört, faktiskt. Sen nu åker den blonda bruden, hon förtjänar att åka. Hon har ju inte varit där så länge! :-)

Mamma kom precis hem typ, hon ser ut som en pepparkaka. Jättebrun och fin. Hon började såklart gråta när hon kom hem, för hon hade saknat oss så mycket! Gulligull! Angående det förra inlägget handlar det såklart om Rhodos. Har verkligen beslutångest. Pratade med Kerrys Johan igår och han tyckte jag skulle åka.. Ja, vi får ju se vart jag hamnar. Imorgon ska jag upp klockan sju, mest för att jag ska kunna sova på kvällen! :-) Så vi får väl se hur trött denna svensken är! Ska förmodligen gå en runda på morgonen, det är ganska skönt.. Om det är fint väder.. Och inte -30 grader då dvs.

Fy vad jag saknar innebandyn. Jag blir helt psykiskt störd när jag inte får träna. ÅRH! Ska upp på träningen imorgon iallafall, hatar hatar hatar att inte kunna träna!!!!!!

Kommentarer
Postat av: emma

sv: TACK fina du. du gör mig alltid så glad!

2010-01-26 @ 23:54:26
URL: http://eemz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0