Starstrukk

GRATTIS FANKAN PÅ 19 ÅRSDAGEN! HOPPAS DU FÅR EN MAGISK DAG! LOVE U!!!!
- - - -
Let's walk the bridge to the other side, just you and I
I will fly, fly the skies for you and I
I will try until I die for you and I


TJABBA TJENIZ PENIZ TJOLLAHOPP! Allt bra med er? Med mig är det strålande! Jag har kommit på varför jag är så förbannat trött hela dagarna långa, vill ni veta varför? BRIST PÅ VITAMINER!! Där har vi ju det! Jag har inte käkat någon frukt på hur länge som helst och jag har INTE tagit mina vitaminer (ni vet, brustabletter!) som jag ska, eftersom dom smakar typ, kräk! Så om jag ens ska klara av mina dagar, måste jag nog börja med det igen.. Även fall det smakar kräk eller hallon. Hehe ;-) Snart är det ju min födelsedag och jag har knappt kommit på vad det är jag önskar mig :-( Alltid lika svårt.. Ska kika lite på olika hemsidor vad som kan vara intressant och inte! ;-) Heheeee... Nej, vi hörs senare!

Sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0