Mother lover

Hej :) Är ganska trött idag, mamma och jag låg och snackade typ hela natten.. eller ja, tills hon skulle upp vid 03.00! Nu är hon påväg till GC med Mummi, Mathea och Mia! Underbart va? Jag fick också förfrågan med tackade nej, eftersom jag har mycket att göra nu i skolan och på körskolan. Igår var jag uppe på träningen, fick fylla in någon lapp om säsongen osv. Ganska intressant faktiskt! Jag och Linda drog till Donken, jag handlade en lilla meny och två andra burgare till Favv! Han kom och kollade film med oss sen! Mys!

Idag ska jag bara ta det riktigt lungt och hjälpa pappa med lite saker nu när han är ensam, möjligtvis fika hos farmor och farfar om jag hinner. Nu ska jag dricka kaffe och läsa tidningen. Hade underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0