Packat och klart!

Ja vänner.. Nu har jag packat klart. Eller ja, jag tog fram saker och pappa packade ner. Annars får det aldrig plats, jag är för dålig på att packa. Sen har jag tusen biljoner triljoner med onödiga saker, men ja.. bättre man är förberedd än att man sen står där som ett fån! Joon ringde innan när jag var i Malmö, han berättade att dom skulle åka snart, det var väl vid tolv. Så mysigt.. Och för bara en timme sen så ringde han och sa dom sett hockey! Annars så är jag dö spän inför imorgon, eftersom jag bestämt med Tommy att vi ska säga hej i någon av dagarna. Har ju inte sett honom på 6 månader, men han är säkert densamma :) Frida fixade mitt hår idag, blev svin nöjd och känns skönt att få vara fin nu när man ska iväg!

Nu ska jag ta ett bad och bara njuta, vi hörs säkert senare!? Hoppas ni haft en bra lördagskväll vänner.. Och tack Fankan för du tog min tid! Du är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0