I don't care - We don't care?

Happ. Då har man varit ute i huset idag igen, blev en del SATC avsnitt och en del snack. Älskar att bara ta det riktigt lungt och ladda inför helgen. Sjukt skönt är det :-) Min kropp är helt förändrad, jag känner mig som en fet kossa för att jag inte tränar. Hate it! Att jag inte har någon jävla ordning på livet gör inte det hela mycket lättare. Vill ha ett fast jobb och mål att sträva efter. Mitt körkort är precis bakom hörnan och när jag klarat det så slipper jag pressen från alla, som verkligen tjatat på mig. Då har jag gjort dom nöjda, men jag själv då? Vad ska jag göra för att JAG ska må bra? Vad ska jag ha för mål? Jag ska jobba helt ärligt nu, röven av mig och sen göra något kul? Ska jag resa? Jobba i Grekland.. kommer jag göra min föräldrar stolta? Finns miljontals frågor som jag vill ställa till mig själv och tro mig, jag gör det alltid.. men har inget bra svar. Så här sitter jag, ensam i vårt vardagsrum och tänker så hjärncellerna skriker efter paus. Men just nu, låter jag dom jobba... lite till.

Jag måste ju acceptera kommentarerna ni skriver.. Idag valde jag att INTE lägga ut en kommentar.. för jag tyckte den var så förbannat dum. Eller ja, jag vet egentligen om det är så folk ser mig.. som en ytlig bitch? Blir bara så förbannat besviken på folk som inte har något att göra. Men å andra sidan, deras skit blir min styrka. Jag vet hur jag är som person och anser inte att det är något fel i min personlighet.. Men ja, tycker att det är tråkigt att man ska "förstöra" min onsdagskväll för en avundsjuk kommentar! Nu lämnar vi det...

Ush, ni anar inte så jobbigt det är att ha en fet ångest i kroppen. Jag behöver någon som kramar om mig och säger att.. "Du fixar detta Bina, jag vet det!" .. Jag behöver sånt! Ställde klockan på sju idag, inte ENS DET KLARAR JAG.. att gå upp klockan sju? VAD HÄNDER MED MIG?

Nu önskar jag att Mange var hemma, så hon kunde ta mig i kragen.. uppmuntra mig, krama mig och ge mig tips och goda råd. Nu står jag där igen... botten. Nu borde jag sluta skriva, jag vet det.. Saknar Favvo så det gör ONT i hela kroppen.. verkligen.. åååååårh. Nu fick man tårar i ögonen.. men saknad är fint.

Vill säga tack till Jeppa som lånar ut sin gamla mobil till mig, så att jag slipper Pontas som verkligen inte längre bör användas. Hehe! :-) Super snällt i alla fall!

Sov så gott alla.. Det finns en Mr Big och en Carrie i varje stad.. bara så ni vet!

Kommentarer
Postat av: daniella

binaaaa! du är så himla vacker.

jag ÄLSKAR dig och jag finns här alltid<3

stoorasyster, du är bäst!!!!

2010-01-28 @ 18:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0