JAG LEVER!!

HEJ!! JAG LEVER!

Nytt år, nya utmaningar. Ja, det var ett jävla tjat om det, men så är det ju. Nu öppnas nya dörrar! Igår jobbade jag från 12.00-22.30 helt okej. Tiden gick jätte snabbt och alla hade trevligt. Vid kvart i elva så hämtade mamma och pappa mig, vi körde ut till Gylle där mina sexy bicthes befann sig och resten av sällskapet. Jag hade jätte trevligt och tackar så mycket för en bra anordnad fest! WIIIII

Idag vaknade jag med.... skallebank! AJ. Men det var det värt som jag skrev tidigare idag. Jobb idag gick också snabbt, fy vad tiden går fort när man har rooooliiit :) Slutade vid åtta och mötte upp älsklingar. Vi drog hem till Joje och bara chillade och pratade skit. Förevigt vi. Förevigt oss! Linda hämtade min med bilen, vi drog till Istanbul och sen fixade vi en massa där sen körde hon hem mig. SKÖNT. Jag är trött. Dunder trött. Verkligen. Pappa och mamma hade redan börjat packa till mig och lillebror, alla matchkläder och alla sängsaker är klara. Känns skönt :)

Imorgon ska Frida fixa mitt hår. Det kommer bli bra, brunhårig eller blond.. jag kommer fortfarande vara samma Bina. Men ja, vi får se hur det bliiiiiiiir! Sen ska jag jobba på Prenad, förhoppningsvis har jag bytat ut min tid! Skönt :)

Nu ska jag sova! Men vi hörs imorgon!!!!!!! Hoppas att ni hade en bra nyår! Vill hälsa till Favv.. bara för att jag känner för det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0