HEJ

Det var någon som underade var jag har köpt min kjol som jag har på bilderna @ Jojes place! :p Den har jag köpt på ÄLSKADE Gina! ;-) Tror den bara gick på 199;- riktigt billigt och bra!

Yey! Har inte gjort så mycket ikväll, bara kollat handboll och lite på PH. En bra kväll. Är ganska trött nu, ska till gymet imorgon bitti. Någon som vill med? :-) Sen ska jag fixa lite tider med Jonas, så jag kan få ihop en lön denna månaden med! HEHE!!! Stockholm är helt bokat nu, Pavla och Limpan fixade det idag! Tur jag har dom ;-) Ska bli skitskoj! Hoppas att FCH och Warberg är i final, hade varit fantastisk kul!

Just det.. Cimon i PH är helt sjukt jävla HET. HOTTIE. SEXIG. BAXIIII. HAHAHAHA!!!!!! Nu blev jag 14 igen!:-(


Kommentarer
Postat av: D

GUMMAN HAN ÄR SVINSNYGG! ;D

2010-01-20 @ 00:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0