Fireflies

Nu har jag varit och fikat med mina sexy bitches, vi satt på fiket i över två timmar! Ni är det bästa jag vet ♥ (Bilderna får ni se ikväll!)

Om någon timme kommer pojkarna och hämtar mig, tjejerna åker i bilen bakom! Vi ska till Lund och se lite innebandy är det tänkt! Både Jessica och Bäckie spelar i Stanstad medan Cissi älskling spelar i S-dal! Hejar ju såklart på Stanstad (Förlåt Cissi!) Och hoppas dom vinner. Bäckie har lovat att hänga en balja eller två för oss och vi kommer heja rövarna av oss, som vanligt! ;) Därefter tror jag vi skulle se film, om jag inte hade fel för mig! :p

Har en enorm glädje inom mig, vet inte varför riktigt.. är bara så förbannat glad över vad det är jag har.. Så fina vänner, innebandyn och allt det andra. Det börjar falla lite på plats känner jag och hoppas denna känslan håller i sig! Har en massa planerat nu varje helg i Januari. Kommer bli kalas! ;) Nej. Nu ska jag försöka göra mig vacker.. Så vi hörs ikväll? ;)
 
KLICK!!!!!

Kommentarer
Postat av: emma

sv: jiaaa i looooove them:)

2010-01-08 @ 17:49:40
URL: http://eemz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0