Losing my way?

Ligger och kollar på OC, dricker te, har tänt ljus och käkar lite gotte.. Nu saknas det bara någon som pysslar om mig! :) Men det får jag väl vara utan, som vanligt.. Stisse ringde nyss, vi skulle ha ett snack på träningen, men tror inte jag kommer upp. Har ingen kraft i kroppen, men jag vet vad det är vi skulle snacka om så nu har jag lite tid att fundera över svaren. Hehe :)

Bina funderar:
Om man vet om att man gjort något som är fel och verkligen ångrar det, visst borde man få en andra chans? Och om man sen inte själv vet hur man vill ha det, utan ta det som det kommer.. är man väl inte dum för det? Jag känner mig jäkligt förvirrad just nu och vet inte riktigt hur jag ska göra. Ibland stänger jag bara av mig själv och vill inte känna något, men det är då hjärtat tar över och slår volter. Jobbigt? Ja, eftersom volterna blir allt fler och fler.. Och ibland blir jag bara yr av det, men ibland kan jag bli hög på känslan.. Då älskar jag den samtidigt som jag hatar den.

Nu ska jag kolla resor! Later. Xoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0