Take my hand and never let me go

Jag har legat inne på mitt rum hela dagen, har haft ljus på.. Det är så mysigt :) Danne var och köpte chips till mig innan, Sourcream & Onion .. godaste någonsin! OC är fortfarande på, jag är fast. Och nu är jag inne på sista avsnittet och jag har inte de andra säsongerna. PANIK? Yey! Fast jag har ju andra boxar att kolla på, ska fråga Danne sen om han vill se med mig.. :) Lite roligare med sällskap.

Mår lite bättre nu, kan vara för att jag fått i mig lite käk och chips då. Skulle sitta fint med lite cola, typiskt. Får nöja mig med ramlösa eller saft. Men det ska nog gå bra ändå :)

Bina funderar:
Nej, du förtjänar det bästa och jag kan inte förstå hur jag någonsin kunnat såra dig som jag gjort. Du skulle gått genom eld och vatten för mig, hoppat från det högsta berget för att jag skulle ha det bra. Så sviker jag dig, sårar dig.. Jag förtjänar inget efter detta.. Men en sak är jag verkligen säker på.. Att jag är ledsen för det jag gjort! Nu är det väl min tur att bevisa att jag går genom eld och vatten för dig..... "Och det handlar inte om vem man kan leva med, utan vem man inte kan leva utan" ♥


Kommentarer
Postat av: mathilda

DU är snygg :)

2010-01-08 @ 01:24:55
URL: http://mahilda.blogg.se/
Postat av: emma

såååå fin:)

2010-01-08 @ 13:43:37
URL: http://eemz.blogg.se/
Postat av: pavla

men lilla du...när du är klar med boxen så får du låna dom andra sen ju :P

2010-01-08 @ 14:25:07
URL: http://petramariajuliana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0