GOTHIA; PART TWO


Just det! ;) Gothias webbtv (?) kom in på vårt rum och ville interjuva lite och sådär. Själv ville jag INTE vara med, men dom övertygade mig tillslut. Och ja, jag har blivit hånad pga. klippet. Men det bjuder jag på! ;)





Il capitano!

Muskler! ;)

Haha, detta såg vi nästan direkt när vi kom in i rummet.. 10 budorden? Knas?



(L)

Hanniipie/Em!



Gullegump!


KUNG FIGGE


Just det.. Detta är min nya pojkvän.. Martin/Marlan/Mörten... PUSS


Dom sist två bilderna här under match, har jag tagit från FB. Malin Jönsson som är fotograf! ;)

Som ni vet så träffade jag och mina sexy bitches ett par riktigt schyssta polare när vi var på Roddan, och dom bor i Frillesås som ligger 5 mil från Göteborg och vi tyckte att det var på tiden att vi skulle ses. Perfekt här på Gothia ju? ;) Så jag SMS:ade T och sa att vi var påväg till Göteborg och då berättade han att han skulle bo i GBG hela veckan för att gå bartenderutbildningen, vilken jävla tajming? Iallafall... Det var så att vi bestämde oss för att möta upp T och hans två kompisar Jeppe (som vi träffat innan!) och Viktor????? Vi satt först på Donken och käkade, sen så drog vi till Fridas och Jojes hotellrum och dom tog öl och cider (OBS! Vi som spelade drack inte en enda droppe!) Sen gick vi upp på rummet och snackade skit.. Inte en enda tyst minut. Vi hade massor att prata om! ;) Jag fick träffa T dagen efter med, ett litet + i kanten för det! :D Och nu ska det inte ta 6 månader tills vi ses nästa gång, det är kul att ha vänner lite överallt, visst? ..... Så här har ni honom... :)

T!

HAHA! En av dom sjukaste kvällarna på Rhodos! Nä, det är inte svett.. När vi dansade så sprutade bartenderna vatten på oss. Haha! Här dansade jag och mina sexy bitches hela jävla natten lååååååååång... I Gotta Feelin' ♥

HAHAHAHAHAHA! Denna kvällen minns jag bäst.. (Ni med va???????) SHIIIIT.

Nej, nu kallar faktiskt sängen. Nu ska jag sova tills jag vaknar, känner mig lite febrig. Orkar inte hämta tempen, hade varit dö trist att bli sjuk nu! ;( Men ja, får se imorgon.. Hälsar till Favv (<3) Och godnatt på er...


Hanniipie tar bara sjuka bilder på mig.. Här är en när vi verkligen är monster trötta och ska gå och lägga oss... WI! Nu räcker det med Gothia 2010, nu siktar jag mig in på 2011 ;) FESTAAAAAAAAAAAAA! Hanniipie (I love you)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0