@ Jojes place


Tjejen med världens största hjärta

HK var pepp!! ;-)

Sara / Linn / Lina! :-)

Sara var lika söt som vanligt :-)

Hanne / Frida / Jenny!

Nämeeeeeeeeeeen, min lilla älskling juuuuu! :-)

Joje sexy bitch/värdinna/födelsedagsgris ♥

Sofia Andersson klädde verkligen i rocktema! :-)

Frida / Jenny / Jag

Konstig tjej som var hos Joje! ;-)

.. Hon satt aldrig still!!! OOOH..

Herregud! ;-)

Självgod? Äääh, kanske när det är spriten som tar över. Rollliiiit hade jag iallafall. Tackar Joje för en riktigt rolig förfest och alla tjejerna som befann sig där. Har alltid lika kul med er ;-) Blev bjuden på god mat (Magiskt!) och sällskapet var som jag nämnde innan, riktigt kul! Hade skoj på Horizont också, dock har jag en jävla massa minnesluckor. Minns bara att någon jävel skadade mitt knä igen, satt ner nästan hela kvällen och när jag skulle upp och "dansa" lite, blev det bara skiiiiiiiiiiiiiiiiit! :-( Fast idag är det bra igen, som tur är....... Tackar iallafall Axel som stod ut med mig hela jäkla kvällen, är väl skyldig dig typ 3836356353 kaffefikor. Men vad gör man inte för sina vänner? Kom sedan hem och spelade sexy bitch typ 11 gånger i rad, välte ett glad med vatten.. (det gick sönder såklart!) Ah, ja. Ni förstår kanske hur det slutade. Somnade ganska snabbt och när jag vaknar säger jag "Fan vad skönt att jag sovit hela natten" - "Bina, du har sovit 3,5 timme".. JAHAAAAAA.. "när kom jag hem egentligen?" HAHA! Nollkollbadboll. Rollliiit hade jag! ;-) Kollade vår match på lördagen, vi förlorade :-( Skit oxåååå. Det gjorde herrarna med, det är också "skit oxååå" .. Jaja. Var hemma hos Eve och sa hejdå till Freij som drar till Australien (HADE BÄST!) sen stack jag till Limpan.. Joon kom, han skulle åka hemifrån 05.30 till flygplatsem, men alla somnade i soffan, så det slutade med att han inte orkade åka hem, så alla 3 sov hos Limpan. Halv fem ringde klockan, vi sa hejdå och jag grät en skvätt när han gick. 3 veckor är lång tid för någon man har daglig kontakt med.. Dock passar jag huset!!!!!!!! WIIIII :-) Hoppas du har det bäst iallafall!! Idag har jag varit i Helsingborg och kollat innebandy (nörd?) sen så har jag gått en runda med Dajana och nu ligger jag i sängen.. Är ganska pigg. Måste iallafall ta tag i mitt liv.. hatar att vara skadad, hatar att inte kunna träna som vanligt, fast vem har sagt att man inte kan träna armar/mage/rygg? Gymet imorgon iallafall ;-) YEAH!

IDAG NÄR VI SKULLE HEM TILL JOON FÖR ATT FIXA JOONS BILNYCKEL TILL FIGGE SÅ LIGGER DÄR EN LAPP PÅ BORDET "Grattis världens underbaraste" + en hel text som han själv skivit OCH SEN LIGGER DÄR TVÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ KENT-BILJETTER TILL DEN 14/3 -I MALMÖÖÖÖÖÖ! Min födelsedagspresent!!!!!!!!!!!!!! FATTAR NI SÅ GLAD JAG BLEV??????????? JAG KAN INTE SMÄLTA DET. TUSEN BILJONER MILJONER TACK OM DU LÄSER DETTAAAAAAAA!!!!!!!! ♥ JAG ÄR GLAAAAAAD

Ps. Vill bara berätta att detta var Hanniipies bilder från i Fredags, mina har jag inte orkat lägga in. MEN DET SKA GÖRAS IMORGON! ;-) Sov så gott alla.. Ni är underbara!

Ps. saknar Favv....

Kommentarer
Postat av: emma

din lilla snygging.

2010-01-18 @ 13:54:59
URL: http://eemz.blogg.se/
Postat av: Therés

Var har du köpt din über snygga kjol?!

2010-01-19 @ 19:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0