Don't stop believin'

Är ganska pigg nu, sådär klockan 23.06! Tänkte vika lite kläder nu, så blir pappa glad iallafall. Smsar lite med mamma nu med, hon saknar oss lika mycket som vi saknar henne. Fast jag tror vi saknar henne lite mer faktiskt. Dom verkar ha det rock'n' roll iallafall, och det är ju bra! Imorgon ska vi fira Joje vår lilla tokstolle! Ska bli lite middag och utgång, själv ska man väl ta det jääääävligt lungt eftersom mitt knä inte är riktigt riktigt friskt än. :p På lördag spelar mina PIK babes hemma mot Hjärnarp och det är fan bara vinst som gäller, tro inte att ni slipper min röst. Jag ska heja så att jag inte har någon röst dagen därpå! Heheeeee!

Nu ska jag vika kläder, vi hörs kanske senare när jag tröttnat. NIIIIII ÄR UNDERBARA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0