Darling please don't start to cry

Idag har jag hunnit med ganska mycket, klockan är bara lite över två. Känns skönt :-) Har hunnit powerwalka, varit på körskolan och fixat en massa annat. Nu tänkte jag göra lite käka, är dööö hungrig! ;-) Tänkte fortsätta med teorin hemma, får fan panik på människor som bara klaga på mig. Men dom fattar ju inte att det snart är dags helt enkelt.. Ska bli dö gottet att slänga upp körkortet i huvet på dom! Ett tips, sköt ni ert så sköter jag mitt! Blir tio gånger bättre så!

Saknar mamma sjukt mycket, hon har varit borta allt för länge nu! Nu är det inte många dagar kvar och då är allt som normalt igen, hon skrev ett SMS till pappa innan idag "Jag är trött på att sola" .. OKEJ tänkte jag då. HUr fan kan man vara det? Snö är fint och vackert, men det är så förbaskat kallt. ÅH ;-) Vem vill inte till värmen och bara gotta ner sig i en massa goda drinkar och god mat hela dagarna? Hehe!

Tänkte gå ner till gymet en stund sen, fast jag får se om jag har ork eller lust helt enkelt :-) Känns som om jag har en massa saker att göra nu, känner mig lite stressad! Men jag får väl skriva upp alla saker jag SKA göra och sen utgå från det, man är ju bara människa.. eller hur?

Pratar med Danne på MSN, han säger att jag ska få en present från Joon? Nu fattar jag ingenting men är dööööö nyfiken på vad det är för något.. Typiskt!!! Får väl vänta tills ikväll, HEHE!

Nej, nu måste jag ta mig i kragen!! :-) Hörs sen!
Saknar dig

Kommentarer
Postat av: Patricia

Kan inte heller förstå hur man kan bli trött på att sola. Det som är så himla underbart!!! :-)



Skönt att du annars fått gjort såpass mycket idag. Känns alltid bra på kvällen när man gjort något vettigt!

2010-01-21 @ 14:29:46
URL: http://skanetjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0