Cuz' I adore you

Gud vad jag är trött i huvudet nu! :-) Min kusin Filip kom vid fem tiden och hjälpte mig med teorin, eftersom jag verkar vara den trögaste i Trelleborg så behöver jag lite extra hjälp! Klarade iallafall ett prov nu ikväll, så det känns skitbra! Tack för hjälpen älskade kusin!!! Provade på ett annat test med, fick 59 på första försöket och det är ju ändå helt okej. Bara 4 fel för att vara godkänd. Men ska till körskolan imorgon igen och plugga lite, lär behövas! ;-) Känner att jag är på G nu, vilket är riktigt skönt!

Tack för era fina kommentarer, blir tiotusen gånger roligare att skriva när ni ger mig respons! Till och med gamla inlägg har ni kommenterat! Thank u! ♥

Eftersom jag varit dööö flitig idag ska jag och D ut och fota lite vid flaningen (avkoppling!), kanske en ny headerbild? Eller bara lite nya foton! Hade varit magiskt!



Hur har er dag varit? Några planer inför helgen?

Kommentarer
Postat av: D

söööötnos! Nog det sötaste tjej i trelleborg :)<3

2010-01-21 @ 21:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0