a rush of blood to the head

Pumpar lite "sexy bitch" och bara känner att JAG VILL UT OCH DANSA! Och ja, hur fan ska det gå till med ett knä som bara låser sig stup i kvarten? AH! Jag blir så matt! ;)

Har varit hos Limpan, vi kollade en massa film bara och käkade lite chips! Inte Limpan, hon käkar bara nyttigt nuförtiden! Kul hon går in för det, hehe. Imorgon ska jag till skolan (pest och pina!) sen ska jag väl bara ta det jävligt lungt tills lillebrors match börjar eller ja, jag och Grekjävlen ska stå och ta emot biljetter till halv åtta... SEN ska vi se matchen! WIIII.. Min mobil dog för 4 sekunder sen. HATAR DEN!!!!! Jäkla skit till mobil!!!! Nu ska jag se lite PH. Sen ska jag ringa FAVV!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är ph

2010-01-13 @ 08:47:04
Postat av: emma

så fin bild:)

2010-01-13 @ 13:03:52
URL: http://eemz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0