With you

Dricker te. Jag är nervös. Sjukt nervös. Jag är så nervös att jag springer runt i huset och gör pappa mer eller mindre crazy. Detta kommer gå bra. Jag känner det på mig. Jag bara gör det. Det tråkiga med denna dagen är såklart att det SNÖAR IGEN. När fan ska detta sluta? Är riktigt trött på kylan och bara en massa snösnönsnö. Jag vill ha vår, så man kan springa runt i sina sneaks och sin skinnjacka. Det hade varit underbar! :-) Wii. Ikväll ska jag gymma med Mira tror jag, om beskedet är bra. Annars ska jag hem och typ.. göra världens planering för träningen jag ska ha framöver. Så jag kan bli frisk som en nötkärna! :-)

Vill ni ha en dagens idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0